12 Eylül 2013 Perşembe

Biber Hapı ve Kilo Verme

biber hapı
Biber Hapı, birçok zayıflama yöntemi olmasına rağmen en çok denenen ve en çok memnuniyeti olan yöntemlerden biridir. Bu devre en geldi. Hayır, ben geri alacağım. Onlar ettik 5 yıldır burada ve evde çok kendilerini yaptı. hala yaşam 40 başlar söylendi hatırlıyorum. Evet, görünüşe göre bu nedenle, bu ama ben var bit pazı altında sarkık balina yağı, kalmaz bu yana keşfedilen bingo kanatları (Ben oynamayan gerçeği denir bingo geçerli görünmüyor) ve her şeyin için güneye düşer . kalan hızla ters ve kafaları kuzey yaptığı tek şey saç ve alır daha kuzeyde, onu alır daha beyaz -.
Ağırlık faktörü çoğu erkek rahatsız gelmez bir şeydir. Biz olabilir kadar biz bu son kalan olduğunu gibi kendimizi ikna Biz doğumundan bu yana taşınan ama derin ettik köpek yağ izleri Ben hızlı bir oranda istenmeyen ekstra kereste toplama biliyorum aşağı.

Neden hayatımda bütün büyük şeyler kötü olduğunu. Lager, cips, çikolata,çay benim çok bardak şeker iki çay kaşığı dolusu. Kimse değil tüm bunları benim mutluluk için çok önemli olduğunu biliyorum? Ne yazık ki yerine sadece daha geniş açık her iki gözü ile kendime bakmak zorunda gözlerini kısarak baktı göz kapakları ile hafif bir bakışta.
Neden yeryüzünde Lager böyle bir gülünç yüksek kalorili içeriğe sahip ötesinde bana. Evet, bir gülünç ile yapılmış çünkü biliyorum yüksek şeker içeriği. Olması gerektiğinden Ama bu. Benim hatam değil. Çay aynıdır. Benim durdurmak için şeker bu miktarın sahip olması çığlık tat tomurcukları gitmek!
Ben bu sözde hayır hayır en. Mücadele için ne yaptın. Egzersiz. Sen çok kendi ordu saldırı inşa gerekmez diye düşündüm gibi bahçe ders. Biber Hapı Etkileri , Bir kez 30 dakikalık yürüyüş kadar az kalori büyük miktarda bir gün yanık. Yürüyüş ve yüzme inanılmaz olan bedenin için harika kovmak altındaki-tahmini formları iyilik. Tüm önemli organları doğal bir şekilde çalışan ve bu nedenle olan aşırı vücut ağırlığı ve dağıtmak için sıvı neden olur. Benim belirten ediyorum bu arada 30 dakikalık yürüyüş yarın. Kendimi söylersem Ve bu her gün sonra yapmak zorunda alışkanlık. Sıralanmış. Gıda. İnanılmaz nitelik disiplinli. Kahvaltı. Bu yaygın günün en bu çok önemli öğün atlamak bu bilgi. Ama hiçbir şey eğer başka, kahvaltı çok önemlidir. Bu araba başlangıç ​​gibi sabah ilk kez. Bir kez motoru alt bilinçli başlar  o araba bütün gün çalıştırmak olacak biliyorum.  Tamam, biz mantıklı bir kahvaltı, tahıl ya da bir şey bir kase yaşadım benzer. Biz uyandım temel nedeni olarak kullanılmaz tam İngilizce için. 

0 yorum:

Yorum Gönder